۱۳۸۸ خرداد ۳۱, یکشنبه

همین روزها ...




نه!!!

ایراد از بلاگر نیست.

نه!!!

ایراد از دایال آپ هم نیست.

بعد از کلی کشف و شهود علت اصلی آپ نشدن این وبلاگ بیچاره را یابیدم.ایراد از نویسنده اشه .شخص شخیص بنده!!!

چند وقته در پی الطاف مهرورزان سرزمینم نه اینترنت درست و حسابی داریم و نه همراه اول و آخر و هیچ وقت و همیشه ای و نه حال و حوصله به جایی....

همه اینا باعث شد یه مقدار بنده وبگرد تر از گذشته شوم و حالت منفعلانه در شهر مجازی خودم داشته باشم و از اونجایی که "عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد"،در افشانان بسیاری پیدا کردم.خواندم و لذت بردم و حسرت نوش جان کردم.
حسرتم ازقلم جسور این بزرگواران بوده و دیدم تا آنجا که دل تنگشان یاریشان کرده نوشته و منتشر کرده اند،نه مثل من انبار کرده باشند.دلم بر نوشته هایم سوخت.
ولی....با خود قرار بر این گذاشتم عنوان را با محتوا وزن دهم،"اراجیفات" را بنگارم هر طور شده....
هر چند این روزها که "روزگار غریبی ست" نوشتن هوای دیگر دارد....
همین روزها که "برای آنکه ایران خانه خوبان شود،خون دل ها خورده ایم، می خوریم و ..."
همین روزها که مچ بند سبزم را کنار صندوقچه خاطراتم گذاشته ام و دودلم که بگذارم و بگذرم ،یا...
همین روزها که تردید دارم چشمانم را ببندم و انگشت در گوشهایم بفشارم و قصد کنم که 4 سال به این منوال زندگی کنم ، یا ...
همین روزها که می ترسم ورای الله اکبر شنیدن ها ،صدای شلیک گلوله ای زنجیره استغاثه ام را پاره کند...

همین روزها که "ایران" هوای دیگر دارد ،قصد نوشتن کرده ام...

هیچ نظری موجود نیست: