۱۳۸۹ دی ۲۵, شنبه

مولودی خرافاتی که چشم به راه معجزه نشسته بود...



22 سالگی خوب نبود...
همیشه  فکر میکردم 2 همون عدد شانسه منه.از 2 خوشم میومد.همیشه پر از حس مثبت بود برام از همون بچگیم فکر میکردم 22 سالگیم بهترین سال عمرم خواهد بود ولی...
22 سالگی خوب نبود...
تو طالع متود ماه دی همیشه می خوندم که نوشته بود:"عدد شانس شما عدد7 است"ولی من قبول نمی کردم از همون بچگی می گفتم عدد شانس من همون 2.از همون موقع ها بی صبرانه منتظر 22 سالگی بودم و پیش خودم فکر میکردم با این همه حس خوب که 2 بهم میده،22 سالگیم حتما یه معجزه میشه...حتما بهترین اتفاق عمرم اون موقع میفته،ولی...
22 سالگی خوب نبود...
22 سالگی خوب نبود...
22 سالگی خوب نبود...
22 سالگی خوب نبود...
22 سالگی خوب نبود...
22 سالگی خوب نبود...
22 سالگی خوب نبود...






ارجاف:شروع دردمندانه ای داشت،برای پایان پیروزمندانه اش دعا می کنم؛بی شک کسی هست...

هیچ نظری موجود نیست: