۱۳۸۸ آبان ۱۸, دوشنبه

هنوزم حال من خوبه!!!

و من یکسال یزرگ شده ام....
نه! اشتباه نکن، سالروز میلادم نیست.
سالگرد اتفاقی ست که ظاهرش از دردناک ترین های زندگیم بود.
ولی در بطنش طی این یکسال مرا مهربانانه در آغوش گرفت تا در گوشم نجوا کنان بگوید:"طفلکم!همیشه قرار نیست آن طور که تو می خواهی بگذرد،ولی صبور باش،شاید روزهای بهتری در راه باشد.صبر داشته باش! صبر داشته باش!صبر داشته باش!"

و یکسال گذشت.
آموختم صبور باشم...
آموختم امیدی هست....
و با تمام وجود حس کردم خدایی را که در این نزدیکی ست.....

سال گشت میلادت خجسته،امید و ایمان من!!!




ارجاف1:مرسی!
ممنون!
لطف کردین!
ایشالا جبران کنم!
.
.
.
اینا واسه همه دوستانی که منو با دعای پرمهرشون تنها نذاشتند.



ارجاف2:طی جدید ترین اخبار باید در حضور شریفتان عرض کنم که ....بنده و زندگی در حال وا کندن سنگ هایمان هستیم.ولی...ولی دیگر از جنگ و جدال و مبارزه خبری نیست.طبق مرام اصلاحات شده مان مسیر گفتمان در پیش گرفته ایم و بسی هم خوش می گذرد اتفاقا.(به شما نیز پیشنهاد میکنیم )

۷ نظر:

m@h گفت...

خوشحالم که حالت خوبه اما مطمئن نیستم...راستی زیاد هندتو فیری نکن تبعات بدی داره...من که میشناسم تو رو...

m@h گفت...

بزرگ شدنت مبارک.تبریک میگم هر کسی از اتفاق های بد زندگیش درس خوب نمیگیره دوست من...

کیوان گفت...

تا خدا فاصله ای نیست، بیا
با هم از پیچ و خم سبز گیاه
تا لب پنجره بالا برویم
و ببینیم خدا
پشت این پنجره ها
لحظه ای کاشته است..

میلاد بهترین تیکه های وجودت مبارک عزیزم

Maryam گفت...

سلام و درود
ایشالله که همه چی بازم خوب پیش بره

ناشناس گفت...

و چه زیباست وقتی حس میکنی که خدا در همین نزدیکیست. موفق و مانا باشی.

آدم ساده گفت...

تولدت مبارک
من میگم چقد خوب موندی هی مسخرم کن بیا اینجا دیگه خودت هم اعتراف کردی:)
ما شیرینی میخوایم یالا
ما پارتی میخوایم یالا
ما حرکات موزون میخوایم در کنیم یالا
ما قاطی کردیم یالا
ما از شما خدا حافظی میکنیم . . . چیه منتظر یالایی:)

باران گفت...

صبور باش .مادر