۱۳۸۹ شهریور ۱۸, پنجشنبه

کربلا می خوانندش...نجف می نامندش...


بی تابم...
دلهره دارم...
سراسر شورم...
مشتاقم....
دلشوره دارم...
مسافرم...
مسافر شهری که اسمش را میدانم؛رسمش را نه...
مسافر شهری که بوی غربتش را از امروز در مشام حس می کنم.
فردا وطنم را به مقصد شهری سراسر ایمان و ایثار و قیام ترک می کنم.
در شهری گرم و آفتاب سوز،می روم تا عابر خیابانی باشم  به منتهی الیه دو دریا...
می روم به قصد معرفت ...
از شما  کوله باری از یادها می برم و بغلی از درود هایتان به حاکمان شهر غریب...
بدرقه ام کنید به دعایی از سر دوستی برای تهی بازنگشتن،برای  دستانی خالی از حسرت،برای...


۷ نظر:

زهرا گفت...

سلام مژگان جان
میدونم وقتی اینو مینویسم رفتی.سلام مارم برسون
راستی رسیدی اینو خوندی بیا طرف ما

baran گفت...

گفتی كه به احترام دل باران باش باران شدم
وبه روی گل باریدم گفتی كه ببوس روی نیلوفر را
از عشق گونه های او را بوسیدم
گفتی كه ستاره شو،دلی را روشن كن
من هم چو گل ستاره ها تابیدم گفتی
كه برای باغ دل پیچك باش بر یاسمن نگاه تو پیچیدم
گفتی كه برای لحظه ای دریا شو دریا شدم
وتو را به ساحل دیدم گفتی كه بیا
و لحظه ای مجنون باش مجنون شدم
و زدوریت نالیدم گفتی كه شكوفه كن
به فصل پاییز گل دادم و با تَرنُّمتْ روییدم
گفتی كه بیا و از وفایت بگذر
از لهجه ی بی وفاییت رنجیدم گفتم
كه بهانه ات برایم كافیست
معنای لطیف عشق را فهمیدم

آدم ساده گفت...

کربلا منتظر ماست بیا تا برویم
آن سوی غافله پیداست بیا تا برویم . . .

baran گفت...

یک ذهن مغشوش و

یک دفتر خالی و

این دلشوره های بعد از نیمه شب ....

: : : : :

چرا ستاره ها صورتی نیستند ؟ ! !

محمد پويا گفت...

توجه توجه
شايد باورتان نشود
ولي
شما به طور كاملاً رسمي دعوت به تماشاي سحر ديگري از ساحر ماه سياه شده ايد!
فرصت را از دست ندهيد
ماه سياه
لطفاً پس از بازديد كيبورد دم دست تان را بشكنيد!

ناشناس گفت...

sjoma az mohtavaie weblogi ke dar ghesmate "namaieie kamel man" dar weblogetun gharar darin mottalein ?
hamun ghesmati ke balash neveshte weblog haii ke man donbal mikonam .... ?
hes kardam be shoma o in neveshte ha jur dar nemiad o hatman eshtebahi shode ..na?

مژگان گفت...

دوست ناشناس من:
از توجه شما بسیار سپاسگزارم.من ماه ها بود به نمایه سر نزده و آن فضاحت که نمیدانم چطور به بار آمده را ندیده بودم.باز هم از توجه و گوشزد شما کمال قدردانی را دارم.